«Ό οδηγός φταίει για το ατύχημα. Καμία σχέση το όχημα» λένε οι αρμόδιοι (Video)
Σε ανθρώπινο παράγοντα αποδίδουν το τραγικό ατύχημα οι υπεύθυνοι του Υπεραστικού ΚΤΕΛ. Κλιμάκιο ειδικών βρέθηκαν το πρωί της Τρίτης στη Συκιάδα με λεωφορείο ακριβώς ίδιου τύπου σε μια προσπάθεια αναπαράστασης των συνθηκών που οδήγησαν στο δυστύχημα.
«Είναι αδύνατον να φταίει το όχημα αφού ότι βλάβη και αν είχε ακόμα και στο σύστημα διεύθυνσης να είχε παρουσιαστεί δεδομένης και της ανηφόρας αλλά και της κλίσης του δρόμου τότε θα πήγαινε δεξιά και όχι τέρμα αριστερά και κατά συνέπεια στο γκρεμό» έλεγαν οι Λεωνίδας Καλαγκιάς και Γιώργος Καραμήτσος αντίστοιχα πρόεδροι των Υπεραστικών ΚΤΕΛ και του Αλληλοασφαλιστικού Συνεταιρισμού Ιδιοκτητών και Υπαλλήλων ΛΔΧ Μετόχων ΚΤΕΛ Ν. Χίου (ΣΥΝ.Π.Ε)
Όπως υποστήριξαν το λεωφορείο τα τελευταία δύο χρόνια πέρασε τρεις φορές από έλεγχο στο ΚΤΕΟ όπως και όλα τα υπόλοιπα του αστικού και υπεραστικού ΚΤΕΛ αφού και το συγκεκριμένο (κατασκευής 1996 και αγορασμένο από τα ΚΤΕΛ Λάρισας) χρησιμοποιούνταν και στα μαθητικά δρομολόγια.
«Όντως σε έναν από αυτούς του ελέγχους κρίθηκε ότι θα έπρεπε να αλλαχθεί το ακρόμπαρο κάτι που έγινε άμεσα ώστε να περάσει κανονικά στη συνέχεια τον δεύτερο έλεγχο» τόνισε ο κ Καλαγκιάς διαψεύδοντας κάθε φημολογία που αναπτύχθηκε τις πρώτες ώρες μετά το δυστύχημα για τα αίτια που οδήγησαν το αυτοκίνητο στο γκρεμό .
Όπως έλεγαν μετά και τους ελέγχους και την αναπαράσταση που έγινε η μόνη λογική εξήγηση είναι το ανθρώπινο λάθος που ίσως όμως να προήλθε και από μια ξαφνική αδιαθεσία ή οτιδήποτε άλλο που παρουσίασε ο οδηγός. Ενδεχόμενα που εξετάζονται από τους αρμόδιους ιατρούς ενώ εξετάζεται και η πιθανότητα κατανάλωσης αλκοόλ εκ μέρους του οδηγού με δείγμα αίματος που έχει αποσταλεί στα εργαστήρια της αστυνομίας στην Αθήνα.
Θα αντέξουν τα ΚΤΕΛ;
Μεγάλο όμως ζήτημα προκύπτει –ακόμα και επιβίωσης- με το οικονομικό κόστος που θα έχει αυτή η υπόθεση σε ένα υπερχρεωμένο οργανισμό όπως είναι τα Υπ. ΚΤΕΛ.
Σήμερα το πρωί στη Χίο βρέθηκαν και εκπρόσωποι του Πανελληνίου Οργανισμού Ασφάλισης ΚΤΕΛ με τον πρόεδρο και τον νομικό σύμβουλο που θα αναλάβει την υπόθεση.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία των Υπεραστικών ΚΤΕΛ αποφασίστηκαν οι επόμενες ενέργειες με κυριότερη την άμεση συμπαράσταση στα θύματα της τραγωδίας
Ήδη όπως έγινε γνωστό ο οργανισμός αναλαμβάνει όλα τα έξοδα για την μεταφορά των τριών σωρών των θυμάτων και τα έξοδα ταφής τους.
Παράλληλα τηρουμένων των διαδικασιών θα αναλάβει και το μεγαλύτερο τμήμα έξοδα περίθαλψης και νοσηλείας των τραυματιών.
Προκειμένου όμως να συμβεί αυτό θα πρέπει το ΚΤΕΛ να βάλει βαθιά το χέρι στα ταμεία. Όπως υπολογίζουν το κόστος για τα τοπικά ΚΤΕΛ θα ανέλθει σε ποσό που θα φτάσει έως και τις 100.000 ευρώ.
Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το πλαίσιο λειτουργίας των αλληλο-ασφαλιστικού οργανισμού οι αποζημιώσεις χωρίζονται σε δύο επίπεδα. Μέχρι ένα ποσό υπόχρεο στην καταβολή του είναι το τοπικό ΚΤΕΛ και μέχρι και το ποσό των 750.000 ευρώ ανά επιβάτη είναι το πανελλήνιο όργανο ασφάλισης των ΚΤΕΛ.
Ζητήματα ωστόσο που θα ξεκαθαριστούν πολύ αργότερα.
Υπενθυμίζουμε ωστόσο ότι ακόμα και σήμερα το ελληνικό κράτος σύμφωνα με τον κ Καλαγκιά χρωστάει στα τοπικά ΚΤΕΛ και σε ταξί ποσό που υπερβαίνει το ένα εκατομμύριο ευρώ για τα μαθητικά δρομολόγια .
Δείτε παρακάτω τα Video με τις δηλώσεις του Γ.Καραμήτσου και του Λ. Καλαγκιά
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 5481 εμφανίσεις
Σχόλια
ΔΙΝΟΥΝ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ
οπως το ειπες ανθρωποειδη