Σύγχρονη κινητή μονάδα υγείας, παραχωρήθηκε στο "Σκυλίτσειο" Νοσοκομείο Χίου
Mία σύγχρονη κινητή μονάδα υγείας, παραχωρήθηκε στο "Σκυλίτσειο" Νοσοκομείο Χίου από την 2η Υ.ΠΕ. Πειραιώς και Αιγαίου, στο πλαίσιο της ενίσχυσης των υπηρεσιών υγείας και της προσβασιμότητας σε υγειονομική κάλυψη για όλους τους πολίτες.
Η κινητή μονάδα υγείας έχει τεθεί σε λειτουργία και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στις 6-7-2025 για την διενέργεια αιμοδοσίας στα Μεστά συμβάλοντας στην ενίσχυση αποθεμάτων αίματος και στην στήριξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
"Ευχαριστούμε θερμά την 2η Υ.ΠΕ. Πειραιώς και Αιγαίου, για την στήριξή της και δεσμευόμαστε να αξιοποιήσουμε την κινητή μονάδα υγείας στο μέγιστο, προς όφελος των πολιτών και της δημόσιας υγείας", αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η διοίκηση του Νοσοκομείου.
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 733 εμφανίσεις


