Κ. Βρατσάνος: Πλωτό ασθενοφόρο στα Ψαρά, θετική εξέλιξη οι τετραετείς συμβάσεις στις άγονες γραμμές [ΒΙΝΤΕΟ]
Με πλωτό ασθενοφόρο αναμένεται να εξοπλιστούν τις επόμενες ημέρες τα Ψαρά, το οποίο, σύμφωνα με το Δήμαρχο Ψαρών Κώστα Βρατσάνο, θα ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών του νησιού. Το πλωτό ασθενοφόρο είναι ένα ειδικά διαμορφωμένο σκάφος που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά ασθενών και την παροχή επείγουσας ιατρικής περίθαλψης σε ασθενείς που βρίσκονται σε νησιά η σε απομακρυσμένες παράκτιες περιοχές.
Ο κ. Βρατσάνος βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής στο Δημαρχείο της Χίου προκειμένου να συμμετέχει στη σύσκεψη με τον Υπουργό Ναυτιλίας Βασίλη Κικίλια. Την ικανοποίησή του εξέφρασε για την τετραετή σύμβαση με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες των άγονων γραμμών, αναφέροντας ότι «η αλλαγή αυτή είναι πολύ θετική, γιατί αποφεύγονται οι χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες, αλλά και γιατί δίνεται ένα ουσιαστικό κίνητρο στις ακτοπλοϊκές εταιρείες για να εκσυγχρονίσουν τον στόλο τους».
Ο Δήμαρχος Ψαρών στο πλαίσιο της σύσκεψης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις καθυστερήσεις στην εκτέλεση λιμενικών έργων, ζητώντας από τον Υπουργό την επίσπευση των διαδικασιών.
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 761 εμφανίσεις


