Διαφημιστικά σποτ για το καλοκαίρι, στο...τέλος του Αυγούστου
Στην "πλήρη αδυναμία της δημοτικής αρχής να προγραμματίσει τις βασικές προτεραιότητες και την αποδοτικότερη χρήση των δημοτικών χρημάτων", οφείλονται σύνμφωνα με τη ΣυμμαΧία Αξιών οι διαφημιστικές καταχωρήσεις της ΔΗΚΕΧ για το υδροθεραπευτήριο των Αγιασμάτων μετά το πέραν της θερινής περιόδου κι ενώ η μονάδα κλείνει τον Οκτώβριο, καθώς επίσης και εκείνες της ΔΕΥΑΧ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΣυμμαΧίας Αξιών:
Όλοι ευχόμαστε ο Σεπτέμβριος να είναι ο τέταρτος μήνας του Καλοκαιριού. Ωστόσο στην Δημοτική Αρχή Κάρμαντζη αυτό το κάνουν πράξη με απευθείας αναθέσεις.
Έτσι τέλος Αυγούστου η ΔΗΚΕΧ αποφάσισε με πρόταση του Προέδρου της να διαφημίσει το «υδροθεραπευτήριο» των Αγιασμάτων, το οποίο βέβαια είχε φροντίσει να καθυστερήσει την λειτουργία του κατά δύο μήνες (ξεκίνησε στις 11/7/2021). Η διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση του «υδροθεραπευτηρίου» ανέρχεται σε 4.000 € και είναι βέβαιο ότι θα καταστήσει τα Αγιάσματα καλοκαιρινό προορισμό της Χίου… τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο, αφού στις 30 Οκτωβρίου η δομή κλείνει για Χειμώνα
Στο ίδιο μήκος κύματος και ενόψει της ανομβρίας αλλά και της θερινής τουριστικής κίνησης του νησιού, η ΔΕΥΑΝΧ, με πρόταση του Προέδρου της αποφάσισε, τέλος Αυγούστου, να κυκλοφορήσει για τους επόμενους μήνες διαφημιστικά σποτ αξίας 6.000 ευρώ για την ανάγκη περιορισμού της κατανάλωσης.
Όλα αυτά επιβεβαιώνουν, για ακόμη μία φορά, την πλήρη αδυναμία της δημοτικής αρχής να προγραμματίσει τις βασικές προτεραιότητες και την αποδοτικότερη χρήση των δημοτικών χρημάτων, παρά τις προτάσεις των εκπροσώπων της ΣυμμαΧίας Αξιών τόσο στην ΔΗΚΕΧ, όπου εξέθεσε την πρόταση μας ο Κυριάκος Φρεζούλης όσο όμως και στην ΔΕΥΑΝΧ, όπου τοποθετήθηκε σχετικά ο Γιώργος Αμέντας.
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 509 εμφανίσεις