Δέσποινα πάρε τη θέση σου!
Τελικά επανέρχεται σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα των ανταποδοτικών τελών, με τη Δημοτική Αρχή Βουρνού να προσπαθεί να μαζέψει τους συμβούλους και να περάσει τις υπέρογκες αυξήσεις.
Επειδή όμως τις προηγούμενες ημέρες συζητήθηκε πολύ αν το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας κατά την πρώτη συνεδρίαση ήταν 14-14 η 15-14 και ποιος ήταν αυτός ο 15ος σύμβουλος, να θυμίσουμε ότι αν και κουτσουρεμένες οι αρμοδιότητες του/της γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου με το νόμο Καλλικράτη (περισσότερο λόγω προχειρότητας όπως φαίνεται από το νόμο), αυτό το πρόσωπο έχει την αρμοδιότητα να παίρνει απουσίες συμβούλων! Μια θέση που συνήθως πάει στην 3η κατά σειρά παράταξη του Δημοτικού Συμβουλίου και θεωρείται διακοσμητική, δίπλα στον Πρόεδρο, αλλά… δεν είναι έτσι.
Και μπορεί τέτοιες δύσκολες ψηφοφορίες να μην ξαναέχουμε, αλλά έστω και μία φορά στη θητεία μιας δημοτικής αρχής να συμβαίνουν, θα πρέπει η Γραμματέας (στη δική μας περίπτωση) να έχει άποψη. Οπότε, καλό θα ήταν η Δέσποινα Τσαρδάκα, δημοτική σύμβουλος της Χιακής Συμπολιτείας να πάρει θέση στο προεδρείο και να παίξει πραγματικά το ρόλο που πρέπει καταμετρώντας τους συμβούλους για την απαρτία, αλλά και γιατί όχι κατά τις δύσκολες ψηφοφορίες.
Με την ευκαιρία θυμίζουμε τις αρμοδιότητες που είχε ο/η γραμματέας προ Καλλικράτη, οι οποίες δεν φαίνεται να πηγαίνουν κάπου συγκεκριμένα αλλά να τις αναλαμβάνει πλέον ο Πρόεδρος του σώματος.
Ο Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου:
- έχει την ευθύνη της τήρησης των πρακτικών των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, τόσο των πρόχειρων συνοπτικών, όσο και των απομαγνητοφωνημένων, σε συνεργασία με το δημοτικό υπάλληλο («πρακτικογράφο») που έχει ορισθεί για το σκοπό αυτό.
- Ο Γραμματέας κατά την έναρξη της συνεδρίασης εκφωνεί τον κατάλογο των παρόντων, σημειώνει τους απόντες και κατά τη διάρκεια αυτής καταγράφει όσους συμβούλους αποχωρούν από τη συνεδρίαση.
- Σημειώνει τους υποψήφιους ομιλητές και την ψήφο των συμβούλων κατά τη λήψη των αποφάσεων.
- Επιμελείται στο τέλος του χρόνου για τη βιβλιοδέτηση των απομαγνητοφωνημένων πρακτικών των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου σε συνεργασία με τον Πρόεδρο και το δημοτικό υπάλληλο («πρακτικογράφο»).
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 2712 εμφανίσεις