3η μέρα καταστροφής - Έφτασε στο Λιθί η φωτιά
Για τρίτη συνεχόμενη μέρα συνεχίζει το καταστροφικό της έργο στο νησί, η πυρκαγιά που ξεκίνησε την Κυριακή 22/6/25, παρά τις προσπάθειες πυροσβεστικής, εθελοντών και κατοίκων.
Δύσκολη νύχτα πέρασαν Δαφνώνας, Βερβεράτο και Άγιος Γεώργιος Συκούσης, με τις επίγειες δυνάμεις να επιχειρούν στα πύρινα μέτωπα. Στο πεδίο 444 πυροσβέστες, υποστηριζόμενοι από 21 ομάδες δασοκομάντο (ΕΜΟΔΕ), 85 οχήματα, 30 εθελοντές με 4 εθελοντικά οχήματα, ενώ με το πρώτο φως της ημέρας ξεκίνησαν και πάλι οι ρίψεις από εναέρια μέσα.
Στο μεταξύ, περί τις 7.30 το πρωί της Τρίτης 24/6/25, νέο μήνυμα από το 112, ζητά την απομάκρυνση κατοίκων από το Λιθί. Η φωτιά έφτασε στην παραλία, με ένα ακόμα ενεργό μέτωπο πάνω από το χωριό.
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 3357 εμφανίσεις


