«9 ΝΗΣΙΑ … 9 ΚΟΣΜΟΙ … 9 ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ»
Πρόκειται από τις λίγες φορές που μετά από τουριστική έκθεση γίνεται και ένας αναλυτικός απολογισμός. Σε 9 σελίδες οι Ενώσεις Τουριστικών Πρακτόρων ξενοδόχων & Ενοικιαζομένων Δωματίων νησιών Βορείου Αιγαίου, παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της Τουριστικής Έκθεσης Σμύρνης που έγινε το Δεκέμβριο του 2011 και με σύνθημα “9 ADA … 9 DUNIA … 9 DESTINASYON !!”. και σε μετάφραση για όσους δεν παρακολουθούν… τουρκικά σήριαλ: «9 ΝΗΣΙΑ … 9 ΚΟΣΜΟΙ … 9 ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ».
Σε κάθε ενδιαφερόμενο φορέα και κάθε τουριστική και παραγωγική επιχείρηση του Βορείου Αιγαίου κάνουν γνωστό τον απολογισμό από τη συμμετοχή στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση της Σμύρνης 2011 οι Ενώσεις Τουριστικών Πρακτόρων ξενοδόχων & Ενοικιαζομένων Δωματίων νησιών Βορείου Αιγαίου.
Στην Τουριστική έκθεση της Σμύρνης που πραγματοποιήθηκε από 8 έως 11 Δεκεμβρίου το σύνθημα ήταν «2012: “LONG WEEKENDS” ΑΠΟ ΤΗ ΣΜΥΡΝΗ ….. ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ».
Η στρατηγική προώθησης & marketing στο stand των νησιών του Βορείου Αιγαίου, περιλάμβανε εκτός όλων των άλλων, το διαγωνισμό κοινού μέσω ερωτηματολογίου, που η ολοκλήρωσή του έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων με άτομα που επιθυμούν να ταξιδέψουν στα νησιά μας. Αυτό τον κόσμο μπορεί απευθείας μέσω των mail τους να τον προσεγγίσει μια επιχείρηση και να τον ενημερώσει για προσφορές και προτάσεις.
Το μήνυμα που δόθηκε μέσα από τις γευσιγνωστικές δοκιμές προϊόντων που προσφέρονταν στην έκθεση είναι ότι η αγορά μπορεί να «ανοίξει» προς όφελος της οικονομίας των νησιών.
Σύμφωνα με τους συντάκτες του απολογισμού, το τελικό συμπέρασμα είναι, ότι τα νησιά του Βορείου Αιγαίου αναμένουν έμπρακτα οφέλη από την εν λόγω συμμετοχή, με την αύξηση της ροής επισκεπτών από την ευρύτερη περιοχή της Σμύρνης εντός του 2012, ενώ πρέπει με εντατικοποίηση των προσπαθειών να καθιερωθούν ως μόνιμοι και σημαντικοί (“must”) προορισμοί για την τουρκική μεγαλούπολη και εν γένει τα δυτικά παράλια τα νησιά μας.
11 πράκτορες περιμένουν συνεργασία
Το δεύτερο τμήμα του σχετικού απολογισμού αφορά την παρουσίαση 11 επιχειρήσεων ή επαγγελματιών από την Τουρκία και άλλες ανατολικές χώρες όπου κάθε φορέας ή επιχείρηση μπορούν να έρθουν σε απευθείας επαφή μαζί του, αλλά παράλληλα διαφαίνονται και ποιες νέες προοπτικές ανοίγονται με τους γείτονες. Συνοπτικά εκδηλώθηκε ενδιαφέρον:
- από καθηγητή ιατρικής για τη διοργάνωση ιατρικών συνεδρίων σε κάποια από τα νησιά που πληρούν τις προδιαγραφές.
- για συνεργασία σε επίπεδο ιαματικού τουρισμού και τουρισμού υγείας, όπου οι υποδομές στα νησιά μας βρίσκονται σε πολύ υποτυπώδη κατάσταση.
- για την προώθηση των νησιών του Αιγαίου στα πακέτα τουρισμού της Τουρκίας ( με το μοντέλο “two countries, two cultures, two religions in one package”, τόσο από την Κωνσταντινούπολη, αλλά και από τη Ρωσία, Ιαπωνία, Ολλανδία και Ουκρανία. Ειδικά για τις 2 τελευταίες χώρες προτάθηκε η διοργάνωση ενός “fam trip” στα νησιά, τόσο τουριστικών πρακτόρων όσο και δημοσιογράφων, προκειμένου να διερευνήσουν επί τόπου στα νησιά, τις δυνατότητες που υπάρχουν ώστε να «ανοίξουν» την αγορά. Παράλληλα η Turkish Airlines φαίνεται να επιθυμεί να στηρίξει αυτή την καμπάνια των δύο προορισμών.
- υπήρξε ενδιαφέρον από εισαγωγείς της Σμύρνης για τα τοπικά προϊόντα του Βορείου Αιγαίου.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία, διευκρίνιση ή και συνεργασία για διαμεσολάβηση στις επαφές σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σύμβουλο marketing & επιχειρησιακής έρευνας της Π.Β.Α. κ. Πάνο Πίτσιο (email: p.pitsios@pvaigaiou.gov.gr) .
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 1422 εμφανίσεις